Relatie
Dit onderwerp heeft 15 reacties, is 1109 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-04-2010 09:23.
vriend is militair in afganistan en ik mis m
mijn man is naar afganistan voor zn werk ik sta 100
procent achter m maar ik mis m wel en t valt me ook zwaarder dan ik verwachte. wie wil er met mij over praten ,wie weet hoe ik me voel??
heb je ook jonge kinderen die er mee moetten leven.
mis je, je maatje ook???
zijn de avonden ook zo eenzaam....
ik moet wachten tot dec. dan is ie weer terug....
herken je dit???
wil graag met lotgenoten praten.
gr.eyeoor
- haaaaaaaaaaaaaaai
- test
quote:
karma schreef op 03 juni 2009 @ 11:46:
Volgens mij is er een lotgenoten site hierover. Misschien kun je googlen. Ik weet het via een vriendin, wil haar wel om het adres vragen als je wilt.
Heb er zelf niet mee te maken. Wel heeft de kameraad van onze oudste er gezeten, dat vond ik al moeilijk...... ![[H]](http://forum.acceptatie.margriet.nl/smileys/emotion-11.gif)
- quote:
rosanne schreef op 08 juni 2009 @ 20:45:
Ja, jij hebt ze allemaal genoemd, Jeanet
, daarom haal ik jouw stukje nog even aan voor Somone, zodat ze kan zien, welke zij vergeten is.
dsdfs - dtatkjalk
![[:'(]](http://forum.acceptatie.margriet.nl/smileys/emotion-9.gif)
quote:
karma schreef op 03 juni 2009 @ 11:46:
Volgens mij is er een lotgenoten site hierover. Misschien kun je googlen. Ik weet het via een vriendin, wil haar wel om het adres vragen als je wilt.
Heb er zelf niet mee te maken. Wel heeft de kameraad van onze oudste er gezeten, dat vond ik al moeilijk......
Ffft .. dank je wel Rosanne, als ik jou niet had!quote:Ja, jij hebt ze allemaal genoemd, Jeanet
, daarom haal ik jouw stukje nog even aan voor Somone, zodat ze kan zien, welke zij vergeten is.- Ik ken het, en weet hoe vreselijk moeilijk het is.
ik wens je veel sterkte!
Ik heb contact gezocht met de vrouwen/vriendinnen van de collega's van mijn man en dat maakte het wel wat makkelijker want niemand snapt wat je doormaakt tenzij ze het zelfde meemaken.
Misschien kan je via je partner in contact komen met het thuisfront van iemand waar hij veel mee werkt daar. Dan heb je meteen iemand om mee af te spreken op thuisfront dagen.
succes
groeten krakeling - Ja, jij hebt ze allemaal genoemd, Jeanet
, daarom haal ik jouw stukje nog even aan voor Somone, zodat ze kan zien, welke zij vergeten is. - ???
heb ze toch allemaal genoemd rosanne.. lees even terug anders..
of je hebt misschien een fout stukje geciteerd.. ?? want je schrijft somone bij mijn citaat.. vandaar mijn ???
Je bent wederom wat vrouwen vergeten, Somone.quote:
Ik heb grote bewondering voor zowel de mannen/vrouwen die daar naar toe gaan als het thuisfront..eer dan verdiend.. en in hem al onze jongens en meiden daar!!!.- Je hebt helemaal gelijk Arien! Ik heb mijn berichtje gemuteerd en het thuisfront erbij genoemd. Dank je wel .
- somone, even een aanvulling : bewonderng voor deze mannen....... deze vrouwen... !
- Uiteraard heeft iedereen bewondering voor deze mannen/ vrouwen. Maar daar ben jij niet mee geholpen. Defensie heeft toch van alles geregeld voor het thuisfront? Hulpverlening voor als jij het moeilijk hebt, bijeenkomsten voor de thuisblijvers? Soms schiet hulpverlening tekort hé, ze kunnen niet vervangen wat jij mist? Hier help ik je niet mee. Dit is axcepteren hoe het is en het is goed dat je van je af schrijft! Meer kun je ook niet doen. Je bent machteloos en alleen. Je doet het goed! Omschrijf wat je voelt. want dit is niet gemakkelijk.
![[Y]](http://forum.acceptatie.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- Ik heb grote bewondering voor zowel de mannen/vrouwen die daar naar toe gaan als het thuisfront..
CHAPEAU meid.. (en al die anderen ook)..
bewondering.. respect.. en heb vorige week de uitreiking gezien aan Marco Kroon..
Meer dan verdiend.. en in hem al onze jongens en meiden daar!!!
Heel veel sterkte eyeoor... Is er niet een soort van thuisfront site.. waar je met fam. leden van de makkers van je man kan babbelen?? (die maken immers hetzelfde mee??)
J. - Volgens mij is er een lotgenoten site hierover. Misschien kun je googlen. Ik weet het via een vriendin, wil haar wel om het adres vragen als je wilt.
Heb er zelf niet mee te maken. Wel heeft de kameraad van onze oudste er gezeten, dat vond ik al moeilijk......