- Home
- // forum
- // Ontspannen
- // Dik en dun, deel 8
Ontspannen
Dit onderwerp heeft 399 reacties, is 7438 keer bekeken, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 04-11-2009 21:58.
reacties
- ?????????/ van wie niet??
- flauw ik mag niet nog een keer alleen maar test zeggen
- Nog niets gehoord van andere gsm-nummer. Maandag eens naar de bank om te zien of ze het bedrag al dan niet teruggestort hebben.
De belastingbrieven zijn ingevuld. Ben er wel meer dan twee uur mee bezig geweest. Nu nog zorgen dat ze tijdig gepost worden. Morgen eerste werk: naar het postkantoor. Heb meteen ook een berekening gedaanâŠdit jaar zullen we eens wat eurootjes terugtrekken.
Met mijn ouders gaat het (de ouderdom in acht genomen) goed. We zijn deze namiddag naar het ziekenhuis geweest. Resultaat van de scan; moeder heeft een klein goedaardig gezwel op de bijklier van de schildklier en een knobbeltje op de schildklier zelf. Daardoor produceert ze een teveel van een bepaald hormoon dat dan weer meer calcium in het bloed veroorzaakt wat dan weer nadelig is voor de aders âŠ. Het gezwel moet operatief worden weggenomen. Op 2 juli moet moeder inchecken in het ziekenhuis âs avonds en op 3 juli wordt ze dan geopereerd. Ze zal drie of vier dagen in het ziekenhuis moeten blijven.
Thuisgekomen, heb ik gezorgd dat de studenten hier gezond konden eten. Vervolgens nog twee uur aan het klungelen geweest met de laptop van ventjeâŠik kan nog steeds geen verbinding maken met het internet alhoewel er wel een draadloze netwerkverbinding is die het uitstekend doet. Maar het scherm waarop ik die verbinding moet koppelen aan het internet krijg ik niet tevoorschijn getoverdâŠDenk dat de laptop naar een deskundige moet om gerepareerd te worden.
Met al dat geklungel kwam ik bijna te laat op de koorrepetitie. Heerlijk liederen van Rutter gezongen en een korte Halleluja door Mozart gecomponeerd.
Morgen nog wat boodschappen doen (eerst stop is postkantoor)zodat de studenten hier in het weekend wat eten in huis hebben. Ook mijn gsm gaan opladenâŠ.met het juiste nummer deze keer. Dan weekendtas klaarmaken en om half zes komen ze ons oppikkenâŠrichting Lierneux.
We kregen net nog telefoon van zus van ventje. Schoonmoeder is gevallen, heeft daardoor haar voet gebroken en ligt in het ziekenhuis. Zij wordt morgen geopereerd âŠzal dus wel een serieuze breuk zijn. Benieuwd of ventje alsnog naar de Ardennen zal vertrekken.
Ik kruip nu in mijn nestjeâŠmoet er morgenvroeg weer vroeg uit.
Slaapwel allemaal - Sjonge. Ik heb mân ogen geschminkt en nondepatat, het stĂ Ă t me. Gek dat wat zwarts zoân effect kan hebben⊠Denk ik overigens altijd als ik het (veel te weinig) doe. Maar âs ochtends kan dat niet, omdat ik, als ik mijn lensjes in mijn ogen prop, altijd nogal tranerig benâŠ
Meiden, een héél goede avond voor iedereen!!! - Nachtegaal, ik heb eventjes gespiekt op weer per plaats. Het zal in ât weekend heel goed weer zijn, ook in Dardennen. Alleen zondag misschien een beetje regen, maar de temperatuur is zomers. (En ik zit dus heel ât weekend binnen⊠je ziet wel, ât is nooit goed!!!)
- Ha die Sara! Tja, dat hard gillend weglopen, daar heb ik ook soms zin in⊠ik ben in de meest gietende stortregen naar de andere school gegaan, waar Directie de hele dag vergadering heeft, en toen ik terug kwam stond de meneer van de smart boards voor de deur en kon er niet in. Ik heb mân vinger blauw gebeld, er gebeurde niks. Gelukkig kwam er toch een moeder die toevallig op school was, open doen. Dus ik naar de leraarskamer en ik zei sarcastisch: âdank je wel voor het openen van de deurâ. Kreeg ik op slag op mijn brood dat ze daar niks horen⊠Geweldig. Kon ik ook nog sorry zeggen⊠Daar moet dus iets aan gebeuren. Maar als het geluid harder staat, plak ik iedere keer tegen het plafond als ze bellen⊠wel lastig, moeten ze me iedere keer komen âafkrabbenâ. ProbĂ©ren er aan te denken als ik hier mijn plek verlaat, het geluid telkens harder te zetten. Zucht.
Fijn dat de rammelaar weg is. Je had met andere woorden gewoon honger, haha.
Er is niemand die commentaar heeft op mijn gezicht, dus erg opvallend is het niet dat mijn snor weg is en mijn wenkbrauwen een beetje verfijnd.. Wacht maar. Vanavond schmink en dan weten ze niet wat ze zien. (Hoop ik).
Nachtegaal, al wat gehoord van het andere gsm-nummer? Ik vertelde het aan een collega, die zei dat ze dat ook ooit heeft gedaan⊠ze heeft het wel teruggekregen. Weet je, als dit een roman was, was jij alleenstaand en die andere ook, en kwamen jullie zo in contact. Dat zou pas een gegeven zijn!!! Misschien kan ik dat nog wel eens ooit uitwerkenâŠ
Zo, nog wat verder werken. Nu is de zon moeite aan het doen⊠- Hoi meisjes!
Levi fijn dat je kunt blijven op je werk! Gaan je ouders vandaag al naar hun appartement? Dat is snel gegaan zeg..wel fijn hebben ze een mooi plekje voor hunzelf.In de caravan is het natuurlijk ook wel leuk maar als je ziek bent ben je liever in een huis lijkt me..Wat hebben ze gedaan bij jemoeder aan de afsluiting? Mijn moeder is er aan geopereerd toen. De darmen van jouw moeder zijn sowieso al niet sterk natuurlijk. Hopelijk kunnen ze echt nog een poos samen genieten in hun huis!
Kafka als ik lees hoe het op je werk soms toegaat was ik al hardgillend weg gelopen. Zou er niet tegen kunnen. Heerlijk die gezochtsbehandeling. Ik mag volgende week donderdag weer! Ook harsen ja mn bard en snor. Mn wenkbrauwen worden altijd gepileerd..Ik lees en hoor wel vaker dat harsen van wenkbrauwen. Lijkt me vreselijk! Heel fijn voor Vriend dat hij nu zo'n relatie heeft...Het zou fijn zijn als je nu kunt doen wat je vorig jaar al wilde doen. Toen had je er misschien geen rust voor? Veel plezier op het feest! Van de schoenen weet ik..Er is hier in een stad een speciale winkel met een loopband..Daar ga ik naar toe en laat me goede schoenen aanmeten. Na een broodje was d erammelaar verdwenen hoor Kafka!
Gelukkig weet je welke lakens mee moeten Nachtegaal..Het is ook wel makkeljk voor Ventje want jij doet het toch al, hoeft hij zich er niet in te verdiepen..Zou je wegvallen dan moet hij wel..Laten we het niet hopen! Ben benieuwd naar de uitslag van de scan. Ik vroeg het al eerder: Hoe is het nu met je moeder en kunnen ze het samen een beetje rooien je ouders? Balen dat je tegoed is overgegaan naar een ander nummer! Hopelijk een eerlijke "vinder"
Ja die kleine van Frans zwerft over het forum om kennis te maken hier en daar de scheet! Rood haar en blauwe ogen ja ja..
Alfke had ik al even aan de andere kant gezien xxx - O ja, vergeten te vermelden: hier is 't ook vréselijk, afschuwelijk, rottig weer. Het waait bij tijden als de ziekte (ik zou wel niet weten welke) en het regent maar en regent maar en soms is het een ware zondvloed. Niet bepaald bevorderlijk voor een goed humeurtje...
- Dag lieverds!
Françoise, inderdaad een schatje. Lijkt op mij met zân rode haar en zân blauwe ogen, haha. Platon le chaton doet me denken aan een gedicht dat ik ooit moest leren op school. Zet hier effe de link neer: http://www.wheatoncollege.edu/Academic/academicdept/French/ViveVoix/Resources/pelican.html Vond (en vind) het geweldig, moet er nog steeds aan denken als ik een pelikaan zie, en de rijmtoestand van Platon en chaton deden de rest. (Misschien wel een leuk gedichtje voor als je eens met Q een pelikaan tegenkomt? Volgend jaar of zo, want nu is hij misschien nog een klein beetje te klein).
Nachtegaal, dus het probleem van lakens is opgelost. Makkelijk, tweepersoonsbed, is dus maar één stel lakens.
Alf bij gebakjesdame vandaag. Ja, ik ga vanavond wel genieten van het buffet, maar de balansdag zal wat moeilijk zijn. In ât weekend zit ik ook al âopgescheeptâ met maaltijden⊠en ik ken mezelf, dan zeg ik wel vooraf: ik zal me wat inhouden, maar dan komen er heerlijkheden op tafel en ik eet ze op⊠Maar kom, positief denken: âik zal me wat inhoudenâ!!!
Levi, dus je kan er wel blijven werken, maar dan andere dagen. Dat is toch wel positief te noemen. Ik dacht echt dat je daar je biezen moest pakken, wat jammer zou zijn omdat je het zo graag deed.
ât Is hier weer âone of those daysâ, ik moet straks tijdens de lunchpauze even naar een andere school, want Directie is een mapje vergeten en dat moet ik gaan aanreiken (ze is heel de dag in vergadering met alle schooldirecties). Heb allerlei instructies gekregen voor âals diĂ© komtâ en âals dĂ t gebeurtâ, en toen stonden ze hier met smart boards en ik wist van toeten noch blazen⊠kun je weer heel de school afhollen (en achteraf naar je voeten krijgen omdat er iemand voor de deur stond en er niemand opendeed, zucht).
Nog vier weken en één dag, en dan is ât vakantie voor mij⊠kan er iemand de tijd een zetje geven???
- Zoals het er nu voorstaat gaat collega van 3 naar 2 dagen, "overgenomen" collega werkte al 2 dagen en blijft dat doen en ik idem dito. Ik blijf als het goed is woensdag en vrijdag werken, collega gaat naar de dinsdag en donderdag (want kleine kinderen die woensdag en vrijdagmiddag vrij zijn) en overgenomen collega kiest ook twee dagen. Waarschijnlijk niet de vrijdag want dat is een heeeeeeeele rustige dag. Het zal maandag worden in ieder geval.
Het zeikt hier van de regen. Bah, ongezellig weer. Net mijn vader opgehaald van de garage en hem naar de flat gebracht. Haal straks mams op en dan gaan we huis inrichten en dozen uitpakken. Maar nu eerst koffie! - Goedemorgen lieve schatten.
Regent het bij jullie ook? Regen en wind, niet uitnodigend om buiten te gaan. Ik hoop dat het zaterdag en zondag droog blijft zodat ik niet twee dagen binnen opgesloten zit met de groep.
Alf, hoeveel eieren is de kip aan het uitbroeden? Mijn vader broedde kippeneieren uit in een zelfgemaakte broedmachine. Elke dag de eieren draaien en op het moment suprĂšme mochten wij, de kinderen komen kijken. Door een klein raampje zagen we dan hoe de kuikens de schaal kapot pikten en de natte veren veranderden in donzige pluimpjesâŠ. Daan zal je wel niet toelaten dit gebeuren te aanschouwen. Ja, ik weet ondertussen welke lakens mee te nemen ( 2-persoonsbed)âŠventje heeft gisteren getelefoneerd. Ga straks eens uitzoeken welke kleren ik meeneem en alvast een deel in de reistas stoppen. Kan ik morgen nog boodschappen doen als er iets ontbreektâŠzoals tandpasta en douchegel bijvoorbeeld..dat zijn de dingen die juist op die momenten niet meer voorradig zijn.
En nu ga ik me een beetje bezig houden met het invullen van de belastingbrieven. Zal maar beginnen met die van de dochtersâŠ.kan ik hen straks uitleggen hoe alles ingevuld moet worden, zodat zij het volgend jaar zelf kunnen doen. Is niet al te moeilijk maar wel vervelend karweiâŠen ze hebben de in te vullen formulieren weer eens gewijzigdâŠdat vraagt weer meer studieâŠIk hoop dat het me luktâŠaan ventje moet ik het niet vragenâŠdie heeft dat nog nooit in zijn leven gedaan. Man, man, wat zal hij op administratief vlak nog veel moeten leren als ik zou wegvallen!

- Goede morgen lieve allemaal.
Hahaha, katertje zwerft ook over het forum. Ik zag hem net op een andere plek. Ja, een schatje, en een leuke naam.
Kafka, vandaag later vandaag? .
Er loopt van alles rond, in de sauna, een Adonis, die er nu an even niet was, een walrus.
.
Geeft een fijn gevoel, als het je vrienden ( vriend en lover) goed gaat.
Geniet vandaag van het personeelsfeest.
Nachtegaal, weet je inmiddels welke lakens je mee neemt?
Vandaag krijg je dan eindelijk de uitslag van de scan. Hoe gaat het nu met je moeder?
Brrr... het is koud en nat buiten. Gelukkig, zitten de kuikens nog een week warm, in het ei.
Ik moet aan de slag. Gebakjesdame. Allemaal een fijne dag, en, tot later.xxx - Wat een schatje van een katje!
- Merci Kafka, moi, je m'appelle Platon.........
- [IMG]%5BIMG%5Dhttp://i41.tinypic.com/2z9cjtk.jpg%5B/IMG%5D[/IMG]
- Nachtegaal, dat is wel jammer, hopelijk is het een eerlijk persoon.
Kafka, heerlijk hĂš, zo'n gezichtsbehandeling.
Ik weet, dat spoelen met schoon water, meestal voldoende is, maar, in dit geval...
God weet, waar Daan met zijn nagels in gewroet heeft.
Wel verstandig, om alvast een slaapplek te boeken voor je terugreis. Kan je er niet meer langs.
Wel een beetje genieten hoor, van het koude buffet morgen. Dan erna maar weer een balansdag.
Frans zusje, zag ik net ook al.![[:)]](http://forum.acceptatie.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Meiden, ik ga in een luie stoel, TV kijken. Allemaal nog een fijne avond en voor later, slaap lekker. xxx - Pimpon, pimpon! (Ja, als ze in ât Frans hulp roepen, kom ik in ât Frans aantoeteren). Françoise, die site is www.tinypic.com . Leuk, een chaton voor moederdag! Weer eens wat anders dan kruimelende beschuiten in bed, haha. Wil graag een foto zien⊠(jij maakt altijd zo'n prachtige foto's, weet ik nog van wijlen het puppyforum...)
- Kafka, aux secours, ik heb een andere laptop en niet alles is overgenomen, wat was nou ook alweer die site om fotos te plaatsen?? merci beaucoup, beaucoup.....heb een chaton gekregen met moederdag en kan de zussen (en jullie) de foto niet onthouden...
- Vandaag lekker gesaunaad en één van mijn cadeaubonnen voor een gelaatsverzorging gebruikt. Voor herhaling vatbaar, moet ik wel zeggen. (Gelukkig maar, want ik heb er nog twee). Lekker een uur verwennerij. Hoewel, verwennerij? harsen van de bovenlip zou ik zeker niet in die categorie willen plaatsen, jezusmina, wat een marteling. En ook mijn bijna niet bestaande wenkbrauwen zijn behandeld. Een klein beetje geharst (aiaiai) en een paar sprieten met een pincet (dat ging nog). Maar voor de rest was het heerlijk. CrĂšmetje hier, maskertje daar, een lekkere hoofdhuidmassage en voetmassage terwijl de maskertjes inwerkten⊠Ik vroeg bij ât afsluiten nog of het met mijn huid erg gesteld was, omdat ik er eigenlijk nooit veel aan doe (eerlijk gezegd eigenlijk niets). Neenee, het viel allemaal super mee, zei het vriendelijke meisje, en ik denk niet dat ze het âvoor mijn schoon ogenâ zei. Ze vroeg me ook nog of ik wat producten wilde meenemen (en betalen natuurlijk), maar ik zei dat ik mezelf kende en die waarschijnlijk toch niet zou gebruiken. En dat ik dan liever terugkwam en het liĂ©t doen. Daar had ze ook begrip voor. Al goed, want als ze had staan aandringen, had ik daar toch wel wat van moeten zeggen.
Ik zag al jullie veel-plezier-wensen (dank daarvoor) pas toen ik terug was natuurlijk, haha. Nachtegaal, ik heb Adonis niet meer gezien, het was waarschijnlijk een eenmalige verschijning. ât Is dat ik er bij was en kan getuigen dat hij bestaat, anders zou je je nog kunnen verbeelden dat je het maar gedroomd had. De Walrus was er wel weer. En de rest van de gewone woensdagbende.
Ja Alf, Daan de haan doet gewoon zijn job natuurlijk. Wel grappig dat hij âs avonds een klein jongetje is dat bang is in âden donkereâ (zoals wij dat uitdrukken). Dettoloplossing is goed, maar in principe (heb ik net in mijn EHBO-cursus geleerd) is heel goed spoelen met schoon water meestal voldoende. Ze hebben tests gedaan: kind dat twee knieĂ«n geschaafd had, één knie met zuiver water, één knie met ontsmettingsmiddel. De knie met zuiver water genas sneller⊠Maar natuurlijk is ontsmetten wel nodig als het een of ander dier is geweest. Je weet niet (soms wel, is nog akeliger) waar Daan allemaal met zijn pootjes geweest is.
Sara, het kan inderdaad, zoals Alf zegt, van de schoenen komen hoor. Een collega van me is een paar maanden geleden ook gebeten door de renbacil, en toen ze nog maar drie keer op haar sjieke dure nieuwe speciale renschoenen had rondgerend, zat ze door haar Achillespees. De arts waar ze naar toe ging, heeft haar zowat hetzelfde gezegd als Alf tegen jou. (Alleen heeft hij daar zoân twaalf jaar voor moeten studeren, haha). Al goed dat er geen helicopter in jouw maag zit. Maar wat rammelt er dan zo? ân Rammelaartje van je nieuwe nichtje ingeslikt?
Levi, hopelijk lekker genoten met je boek boven water in bad. Ze verkopen trouwens van die soort rekjes die je boven het bad kan spannen om je boek op te leggen. Maar ik vraag me dan altijd af hoe je kunt lezen. Je moet dat boek toch open houden en vĂ sthouden? Fijn dat je ouders in hun nieuwe appartementje trekken!!! En inderdaad: hoe zit het nu met je werk?
Nachtegaal, ik zou bijna niet kunnen wachten om die resultaten van de scan te kunnen bespreken. Jammer dat je vader toen niet meer uitleg kon geven natuurlijk⊠Oooo, nu zie ik net je bericht Dat is balen zeg⊠Wat een verdommese pech!!! Kun je dat nummer niet bellen, als je niks meer hoort?
Vriend stuurde gisteravond nog een smsje dat hij veilig geland was. Wat zullen Vriend en Lover blij geweest zijn elkaar weer te zien. Gek, nu zijn ze al anderhalf jaar eigenlijk samen in Spanje (na 2,5 jaar over en weer gevlieg), en het wordt steeds moeilijker om âuiteen te gaanâ. Vriend vertelde dat hij het drie dagen voor zijn vertrek al aan zijn darmen had (dat is zijn zwakke plek). Ik ben zo blij voor âm dat hij iemand als Lover âgevondenâ heeft na zijn vreselijke ervaring met zijn vorige relatie (na 15 jaar samen wonen pleegde zijn vriend zelfmoord â ze waren nog geen 8 maanden getrouwd). Ik geloof niet in scheppen, maar ze zijn âvoor elkaar geschapenâ, die twee.
Wij hebben morgen âpersoneelsfeestâ. Dit wil gewoon zeggen het jaarlijkse etentje op school. Er komt een koud buffet. Ik zal proberen me te beheersen⊠ik zou graag zaterdagochtend, voor ik vertrek, nu eens wat MINDER willen wegen in plaats van meerâŠ
Gertruut is bezig met de saunawas, als ze zo klaar is nog wat op de bank en vroeg mijn bedje in. Eindeschooljaarsmoeheid slaat de jongste weken âvollen bakâ toe, mijn lontje wordt korter, mijn emoties minder hanteerbaar, Kafka is een beetje aan vakantie toe. Maar zal ook nog een goed plan moeten maken voor mijn terugkeer⊠minstens één keer, maar liever drie of vier keer, onderweg stoppen, géén tolwegen, de toerist uithangen in het geboorteland van mijn vader⊠De kathedraal van Reims met mijn eigen ogen zien, dat staat al héél lang op mân verlanglijstje. Vorig jaar is het er niet van gekomen omdat ik ânaar huis wouâ (wat ik daar dacht te zullen gaan doen, weet ik nog altijd niet), maar DIT jaar⊠als ik vooraf logies onderweg boek, MOET ik wel, nietwaar?
Gertruut is klaar!!! Ik ga haar verlossen van de inhoud.
- Steom, stom, stom, ben ik toch!
Dacht dat ik mijn gsm herladen had met 25 euro (ik heb geen abonnement en herlaad mijn gsm via bankcontactterminal) maar een verkeerde nummer gebruikt!
Diegene die het bedrag ontvangen heeft, zal wel blij zijn. Heb net een smsje gestuurd naar bewust nummer met de vraag of ze het bedrag willen terugstorten. Nu maar afwachten en zien hoe eerlijk de mensen in deze wereld nog zijn. Ik ben me nu aan het voorstellen hoe de eigenaar van die gsm op mijn bericht reageert. Waarschijnlijk ligt die plat van het lachen. Als een mens wat ouder wordt⊠![[:S]](http://forum.acceptatie.margriet.nl/smileys/emotion-7.gif)
- Levi, fijn, voor je ouders, weer een vast plekje.
Weet je al iets meer, hoe gaat het nu verder met je werk? - Dank jullie wel voor jullie lieve woordjes. Dat doet een mens goed mag ik wel zeggen. Het badwater loopt, ik ga lekker in bad met een boekje. BĂłven water houden, Sara....
dat werkt het beste. - HĂš hĂš, daar ben ik weer eens. Gisteren en vandaag gewerkt. Vrijdag ook weer. Morgen ga ik eerst mijn vader naar de garage brengen en vervolgens wacht ik op een sms van mams. Als ze gedoucht is ga ik haar ophalen en gaan we samen naar de flat om dozen uit te pakken. Vanaf morgenavond slapen ze in de flat. Heerlijk voor ze.
Goed gesprek gehad op het werk. Lees effe de boel terug hier. - Sara, kortgeleden, zag ik, een test, met loop/ren schoenen. Die moeten echt op de juiste plaats verstevigen. Er wordt niet alleen naar de loop gekeken, op een loopband, maar ook naar de stand van de enkels, de knieën enz. Mijn broertje, loopt marathons en het heeft wel even geduurd, voordat hij de juiste schoen had. Vaak heb je, voor hetzelfde, ( dure) geld, schoenen, die net op een andere plek DE steun geven, die jij nodig hebt. Door overbelasting, onstaan de ontstekingen.
Kafka, dus boeken mee, ja, kinderboeken lezen zo makkelijk weg en jij doet het nog snelle, dan een 'normaal' mens.
Ja, veel plezier in de sauna. Ik ben bang, dat je al vertrokken bent en dit niet meer leest.
Ik heb de flinke diepe krassen gedept, met een dettoloplossing.
Nachtegaal, zeker niet aan de cal. denken, in zo'n weekend. Dat komt erna wel weer.
Lekker, zo'n weekendje weg, niet hoeven en niets moeten, nou ja, op een afwasje na.
Lekker ontspannen, kan een mens er weer even tegen.
Af en toe, moet een mens bij de gelukkigen horen, zeker.
Dus, je vader had ook zo een haan.
Ik las al eerder zulke verhalen, op het kippenforum. Een haan, die zijn meisjes beschermt, moet/ mag je niet straffen. Als je dan gaat slaan of schoppen, dan heb je grote kans, dat ie agressief wordt en dan ook aanvalt, als je alleen maar in de nabijheid komt. Het is de natuur en daar moet je respect voor hebben. Als een van de hennen, door roofdieren belaagd wordt, moet ie dit ook doen. Op dat moment, ziet hij mij als een belager, als de hen zo te keer gaat. Gilt, alsof ze aan het spit hangt. Als ik de hen wil pakken, moet ik het juiste moment afwachten en sneller, of als ze 's avonds op stok zitten. In het schemer, of donker, is hij ook maar een klein manneke. Is alle lef verdwenen.
Dus, donderdag eindelijk een gesprek over de scan van je moeder.
Ik ga dadelijk de dieren verzorgen en fiets even door, naar de markt in naburig dorp, Stein. Stofzuigerzakken halen en een beetje rondsnuffelen. - Hallo lieverds...
Wat een lange lappen hier zeg!!!
Kafka wat een rit...gelukkig goed op tijd voor het vliegtuig en de opstoppingen op de terug weg..Kan me voorstellen dat je heel moe was. Zeker ook met de emoties die erbij komen als vriend vertrekt. Hahaha nee geen helicopter in mn maag...wel gerammel nu. Zal zo even eten..Veel plezier in de sauna. Heerlijk met kinderboeken!
Nachtegaal nu pas de uitslag van de scan..niet normaal. Hoe gaat het met moeder. Lukt het allemaal thuis? O ja vergaderingenbreek me de bek niet open..GEK wordt je er soms van. Gelukkig heb ik nu alleen nog maar die van toneel en dat is altijd een prettig gestoorde! Ik kan me je gevoel, wel voorstellen hoor bij het weekend. Het is ook vreselijk jammer dat het tegelijk is...De huisarts had het over overbelasting. De fysio heeft dat nog niet gezegd. Maar zal het er met hem wel over hebben nog. En vragen of hij mn schoenen wil zien..De loop schoenen dan hĂš. Er wordt gezegd dat daar ook veel aan is te zien...Ik moet wel een rekoefening doen meerder malen per dag. Ik denk...dat het opbouwen ook een oefening zal worden...
Levi ook ik denk aan je....
Fyb dank je wel...tijd gaat nog sneller dan ik dacht..
Alfke een heerlijk kippenverhaal!
Saar alles goed bij jou??? En met je gezondheid?
Ik ga eten mn maag roept!