Meepraten in het forum? Word nu lid!

Maatschappij

Dit onderwerp heeft 340 reacties, is 8689 keer bekeken, en bestaat uit 14 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 11-02-2010 09:37.

1. Wakker mens 5

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    08-04-2009, 07:02

Hier deel 5 al weer. hieronder de exact zelfde tekst als waar ik deel 4 mee heb afgesloten.
    quote:
    quote:
    Wie weet hoe veel er geschreven gaat worden hier als Jeanet straks tijdelijk aan bed/stoel gekluisterd is. Dames, maak de borst maar nat....Jeanet gaat me hier verhalen schrijven.....toch Jeanet?
    GOOOOOOOOOODmorning allemaal.
    Ha.. Lilet.. ik veel schrijven.. meid.. het wordt een heel boek, met misschien wel een verfilming erbij met een of andere hunk in de hoofdrol van Or. Chir..woehahahahaha..
    maar dank voor je lieve woorden hoor.. en reken maar dat ik toch nog wel langskom vanavond.. en misschien zelfs wel morgenvroeg voor ik vertrek.
    Mocht dat laatste me niet lukken.. dan nu vast dank voor al jullie lieve woorden en tot heel gauw weer hier.
    J.
    PS
    Ik maak nu nog even een nieuwe wakker mens aan.. dat scheelt me deze week een heel stuk terugzoeken van waaraf ik niet (meer) geschreven heb.. (bovendien is deze ook al weer over de 400 postings en bij 500 wil Margriet toch graag dat we een nieuwe openen?, dus, dan liever op deel 5 verder schrijven..

reacties

1. Test
    quote:
    arien schreef op 08 juni 2009 @ 01:38:
    komt goed,..welterusten
    en ..goede morgen. [}]
    Testje!

2. Afbeelding van Moderator Margriet
    Moderator Margriet
    04-02-2010, 10:43

dsdfsdfs
    Moderator Margriet wijzigde dit bericht op 04-02-2010 10:44 met 62%

3. Afbeelding van Moderator Margriet
    Moderator Margriet
    04-02-2010, 10:42

KirstenTest
    jajajjajaj
    testds

4. Afbeelding van Moderator Margriet
    Moderator Margriet
    04-02-2010, 10:38

quote:
    somone schreef op 08 april 2009 @ 17:02:
    Voel je de spanning stijgen Jeanet? Al is het niet voor de operatie, je moet alles toch uit handen geven de komende tijd. Kun je dat gemakkelijk? Ffttt... Ik ben reuze nieuwsgierig wanneer jou eerste berichtje hier weer staat, al is het alleen maar "Goodmorning".. Ik ga gehaktballen bakken.... we lezen je vast nog wel... dddd

5. Afbeelding van Moderator Margriet
    Moderator Margriet
    20-11-2009, 10:29

teste

6. Afbeelding van Moderator Margriet
    Moderator Margriet
    18-11-2009, 15:28

kjkjkjekjekjekejkejkeke[fgcolor=#ff0000][/fgcolor]

7. Dank jullie wel voor de reacties! Zomer, vakantietijd is een slechte tijd,veel mensen zijn afwezig dus een "stille" tijd. Maar mensen, die hier lezen, of soms reageren, Lilet, Arien, Elisa, Maartje,Fatima,Rosanne ha,ha.. ext.... wat vinden jullie, wakker mens heeft geen bestaansrecht meer? Ik had meer respons verwacht, maar zegt dat al niet genoeg?

8. Ik ben het helemaal met je eens Jeanet. Maar idd als ik hier mijn verhaal neer zet en alleen respons krijg die ik ook bij KK krijg dan doe ik het liever alleen daar. Maar ja het zou jammer zijn als dit weg zou gaan.

9. Somone
    je weet dat ik in de loop der jaren meerdere keren heb aangegeven dat er best wel veel meelezeressen zijn, die zich af en toe uitlaten over een of meerdere onderwerpen hier.. en dat is wat mij eigenlijk tegen de borst stuit.. tuurlijk die andere groep die is zo super speciaal, maar hier is het voor iedereen.. die wil.. die kan meeschrijven..
    en het dubbelen van teksten is het niet eens.. het is het weinig tot geen respons meer krijgen, dat mij tegen de borst stuit, want ook ik ben nogal trouw, al zeg ik het zelf...en ik weet ook wel de laatste weken heb ik het druk gehad met revalideren en mede knie lotgenoten, maar daar (en vooral ook van de KK) heb ik zo verschrikkelijk veel steun gehad.. vandaar ook dat daar meer aandacht van mij kregen dan hier..
    maar goed..
    als we nou gewoon eens zeggen... we kijken het aan.. tot bv. 1 oktober om mij.. dus na de vakantie.. Als dan blijkt dat deze toop een beetje boel is doodgebloed, dan sluiten we die toch gewoon??
    Voor nu .. groeten aan alle meelezers.. en dames.. dit is een serieuze oproep hoor.. als jullie willen hebben dat deze topic blijft bestaan.. doe er dan wat aan zou ik zeggen.
    J.

10. Ik heb een paar dagen terug een mail aan Jeanet gestuurd, daar het duidelijk is, dat de behoefte aan "wakker mens" afgenomen is en zeker het 2 X formuleren van woorden daar zit niemand op te wachten.. Er is inmiddels een besloten clubje ontstaan waar men zich beter ( nog beter)) in kan vinden. Dat kan en mag. Betekend ook dat er geen nieuwe spontane reacties kunnen komen. Daar ik een "trouw" mens ben, vraag ik me toch af, daar waar we begonnen zijn,laten we dat ten onder gaan en geven nieuwe mensen geen spontane kans meer? Er komt wel herkenning maar geen vernieuwing bij de kk. Persoonlijk denk ik, dat we mensen tekort kunnen doen door hiermee te stoppen, al is het de mee lezers?
    Heel misschien reacties? Lijkt me leuk!

11. TRUSTEN ALLEMAAL

12. weltrustennnnnnnn

13. Ik moet eerlijk zeggen dat de mensen voor wie ik hier schrijf en met wie ik wakker mens deel dat de mensen zijn die ik nu op de KK Hyves tref. Dus wat dat betreft mag het van mij sluiten. Ik merk dat ik vaak mijn verhaal dubbel maak omdat het daar ook staat. Somone Mail komt eraan.

14. GOOOOOODmorning allemaal
    Die laatste zin moet ik me ook aantrekken.. en daar heb je gelijk in Somone, ik heb me ook schuldig gemaakt in het min of meer wat laten "verslonzen" van de aandacht jullie kant op.. en dat heeft alles met mij en niks met jullie te maken hoor.

Oa door een (tijdelijke?) veranderde interesse vanwege de operatie aan mijn knietjes.. ik ben momenteel al een paar weken druk met mede knie prothese klantjes.. en dat komt dan weer niet ten goede aan mijn aandacht naar jullie toe.. sorry hiervoor.. het komt wel weer hoor, als ik weer mobieler ben, maar momenteel gtaat het langzaam, maar gestaag de goede kant op.
    Ik mis wel al een paar weken letters van Lau, Jerny, Elise123 en omamaartje (en Fatima en Isiss, jullie schreven toch ook af en toe mee??)het is dus niet alleen een hand in eigen boezem steken maar ook een handreiking naar de medeschrijfsters die ik nu doe...
    Willen jullie graag dat de Wakkere Mens blijft bestaan?
    (want dat ligt toch besloten in jouw opmerking, Somone, dat je denkt dat het een aflopende zaak is hier?? en misschien is het verstandiger om eens te overleggen of en zoja hoe gaan we verder??)
    dus gooi ik de boel maar open en er uit. Meiden.. schrijf het van je af wat jouw mening is over de Wakkere Mens.... moeten we blijven.. of gaan we op korte termijn hier afsluiten.. (en nee.. Ik heb geen zin om alleen voor de mee-lezers deze topic in stand te houden)

Ben heel benieuwd naar jullie reacties.
    Hartelijkehttp://kassa.vara.nl/images/3242621groet voor nu van

http://i77.photobucket.com/albums/j61/jetvanhetnet/allerlei/jeanet%20naam/Animation65.gif

15. Mooi gezegd Arien! Stromen, is op één letter na de achternaam van degene die ik in gedachten had, toen ik mijn wazige woorden tikte. Ha,ha.. Hoe is het met jou, je dochter? Kun je een beetje genieten van je tuin die nu zoveel kleuren en leven laat zien? Ik word hier een beetje gestoord van hamster die we inmiddels een paar weken hebben, In zijn kooitje heeft hij ( of zij) een wiel en gaat daar iedere avond vanaf 22.00 uur in rennen en dat geeft een kabaal! Het is boven te horen! Dus dan maar in de bijkeuken. De papegaai kijkt ook boos naar de nachtrustverstoorder. Oudste is op school een lagertje aan het maken, zodat dit beestje straks gruisloos kan rennen, rond draaien.. Toch is dit beestje wel graapig... Droppie heet ie geloof ik al is iedereen het hier niet mee eens.
    We horen nog weinig hier. Best wel een beetje jammer, we hebben, denk ik, veel kunnen delen.

16. geniet van de wolken, die kleuren, de dromen,
    en samen stromen.

liefs, arien.

17. quote:

?? de wolk beter kan beter gekleurd zijn dan de herinneringen,..... etc,...
    Waar geef je dan kleur aan,..? Wat bedoel je, somone ? lieve groet arien.

Arien, ik weet zelf wat ik er mee bedoelde, inderdaad niet duidelijk voor een ander. Gewoon zo laten.
    Lilet weinig letters maar fijn, je was er weer even!

18. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/groetjes/kaartjegroetjespoesdiezwaait.gif

19. ?? de wolk beter kan beter gekleurd zijn dan de herinneringen,..... etc,...
    Waar geef je dan kleur aan,..? Wat bedoel je, somone ? lieve groet arien.

20. Misschien ben ik erg, maar inderdaad, de wolk kan beter gekleurd zijn dan de herinneringen. Stiekem romantiseren kan ook, de werkelijkheid zou daar niet aan kunnen beantwoorden. Fijn om dromen te hebben, ze zo te laten en gewoon tevreden door het leven te kunnen gaan.

21. quote:

GOOOOOOOOOODMorning
    die roze wolk willen we allemaal op zijn tijd toch wel weer (eens) voelen?
    Is het een rozere wolk geworden naarmate de herinneringen langer geledenzijn??
    wat denk je zelf ?

22. weltrustennnnnnn allemaal.

23. En vandaag beginnen we gewoon weer opnieuw aan een zonnige week. De dagen komen en gaan vanzelf.
    Goed maandag allemaal. Liefs.

24. GOOOOOOOOOODMorning
    die roze wolk willen we allemaal op zijn tijd toch wel weer (eens) voelen?
    Is het een rozere wolk geworden naarmate de herinneringen langer geledenzijn??

advertentie