- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // AUGUSTUS: De Nieuwelingen
Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 131 reacties, is 7123 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 23-04-2010 16:42.
AUGUSTUS: De Nieuwelingen
74.5
Hier is het droog, vannacht wel regen gehad.
Fijne dag allemaal.
Kneeltje
reacties
- feawf awefawefwae fewaf waef weafwaefwea
a wfefwae faew awefawe - Ok, cool!
Test.quote:
xxxxquote:- dd
quote:
margriet1966 schreef op 01 augustus 2008 @ 10:10:
Tja van ziek zijn val je af maar dat gaat er net zo hard weer aan vanmorgen 69,2 kilo. Dus beetje gegroeid. Vandaag weer een slaapdienst en dan het weekeinde vrij. Helaas kan niet met de boot weg, uitgeleend aan mijn dochter en haar vriend. Dus eens bedenken wat we gaan doen dit weekeinde![[^o)]](http://forum.acceptatie.margriet.nl/smileys/emotion-40.gif)
Margriet - jemoejiojwafpejio fjaewip fjaweiofj aweiofjaweio fjwaeiopf jwaeiofj waeopfj eiopwfj owaeifj eiwaojf ioewajf weiaopfj ioawejf ioewj fiweoaj foiwaej fioaewj fioaewj faeiow[j foaew[j faweioj fwaeiofj waeiojf aeiowjf eiow[jf aeowj faeiowj faeow[j fiaeowj fioaewj faeow[j fioa[ewj faeow[j faeiwwjae jifoewp fjiweaopf jweiofp jweiopf ajweiopf awejiofp waejfiopwea jfiowaepjfaiweofwaefeaw55555deSnor wijzigde dit bericht op 19-11-2009 13:53 met 12%
2 3 5 6 8 9 - dick
- test
- hejjehjeh test tes
- hier mijn reactie
- test
leuk zo'n tabeltest dit werkt nu wel - nieuw topic is geopend....
- Zoals beloofd deze week weer 2 lijstjes...van deze week en de afgelopen 5 weken.
bij het 2e lijstje zit een heel klein foutje...bmi week 26 moet natuurlijk week 31 zijn, verder klopt alles volgens mij.

- hoi hoi,
sorry dat ik zo laat ben, druk weekend gehad...
de stand hier is 86,2... dus eraf wat er vorige bij was en iets meer. Ik ben blij.,
Volgende week en die week erop ben ik op vakantie, dus het lijstje zal iets vertragen.
Liefs
Nikki - Krina,
ik loop nu 2 x per week vanaf volgende week 3 x per week.
Ik merk duidelijk vooruitgang, daar kwam ik gister achter tijdens alarm op mijn werk. Dan moeten we rennend daar naar toe. Normaal gesproken kwam ik daar aan en was ik niet eens in staat om te assisteren zo vreselijk hijgend kwam ik dan binnen. Gister was het goed en kon ik helpen omdat ik zelf nog lucht binnen kreeg. Dus ik ben er erg blij mee.
Om last van je spieren te voorkomen is het wel heel belangrijk heel rustig op te bouwen, niet in een keer 15 min willen hardrennen want dan forceer je de boel en ligt een ontsteking of zware overbelasting op de loer.
Wij nemen onze hond altijd mee met joggen, dat vindt hij natuurlijk geweldig want hij kan veeel harder, komt dan weer terug om te kijken waar we blijven. HIHI.
Margriet - Gisteren heerlijk gezwommen in zee.. en vandaag lekker liggen zonnebaden in de tuin.. echt super weer.. mag van mij nog wel een paar weken zo blijven.. en ik kan wel jaloers op jullie worden als ik zo lees van hardlopen etc.. dan baal ik wel een beetje.. zit er nl. niet meer in voor mij.. nauwelijks nog kraakbeen.. (is Orth.Chir. achter gekomen bij kijkoperatie in februari j.l.) en tja.. nog steeds pijnstillers daarvoor.. maar geniet er maar lekker van.. is altijd super toch te kunnen hollen.. en dat je dan progressie ziet in je uithoudingsvermogen, maar ook in het strakker worden van je vel??(helemaal als je er een dieet bij volgt.. succes verzekerd)
J. - 77,4
Hallo allemaal,
Vandaag ook weer begonnen met hardlopen, viel een beetje tegen, moet ook echt weer opbouwen. Daarna nog 40 km. gefietst dus ik heb mijn best weer gedaan! Hoeveel keer ga jij lopen Margriet? Ik ben nog een beetje bang dat ik mijn voet verpest, heb een ontsteking gehad en 1,5 jr geleden een hielspoor.
Hebben jullie ook zo genoten van het weer dit weekend? Aankomende week wordt het weer herfst.
Krina - Goedemorgen allemaal.
72.1kg.
Ik heb sinds afgelopen woensdag een andere plastablet, veel lichter dan die ik jaren heb gebruikt, met als gevolg dat ik blijkbaar meer vocht vast houd. Ik hoop dat de balans zich vanzelf weer herstelt want anders gaat mijn bloeddruk stijgen en moet ik meer medicijnen gaan gebruiken. Het gaat dit jaar juist zo goed door het sporten.
Fijn weekend allemaal, groetjes Anniek - Het is 7.00 uur ik kon niet meer slapen. Dus tijd genoeg even mijn gewicht te plaatsen, deze is 67,4. Tja beetje erbij niet zo gek, verjaardag gehad, met gebak, worst kaas etc.
Ik ben aan het joggen wat ik nog nooit in mijn hele leven heb gedaan. begonnen met 5 x 1 min joggen 2 min wandelen. De eerste keren was ik kapot. Zit nu op 8 x 1 min en 2 min wandelen, het ging goed gisteren, conditie en uithoudingsvermogen verbeterd beetje bij beetje. Volgende keer gaan we het aantal min joggen verhogen.
Groetjes Margriet - Als ik het zo lees gaat het redelijk goe dmet iederee, ik kon vanmorgen niet op de weegschaal. Morgenvroeg ga ik dit doen maar kan het waarschijnlijk morgenavond pas plaatsen, heb familiedag.
Groetjes en tot morgen!
Margriet - 87,3 kg
Ik kon mijn ogen niet geloven vanmorgen .en nu maar hopen dat het doorzet .
Fijn weekend allemaal . - Hallo dames.
Ik ben hetzelfde gebleven.
Hilde veel sterkte toegewenst.
Dames fijn weekend nog. - Goedemiddag dames,
Mijn gewicht is nu 67,2 toch weer iets eraf.
Hilde heel veel sterkte toegewenst in de toekomst.
Dames een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes Natasja. - 85.7
Yesssssss.. weer in de min..